Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
求助!!地被長期占用!!
Apr 8th 2014, 14:56

事情是這樣的,我家旁邊一小塊地多年長期被親戚所佔用,而且在上面蓋了鐵皮屋並租給人做小生意使用,租金也是我親戚他們收走,日前人家退租了而我們想把地收回當作車庫使用,我媽就去找我親戚談說看他鐵皮屋蓋多少錢要補貼他一點,請他拆走,不料我那親戚卻獅子大開口!說:地可隔三個車位,看市值多少?那他有一半的權利。我媽聽了差點昏倒!長期不和親戚計較,現在卻還讓對方刁難!所以想請教版上大大此事該如處理才能完美解決。〈因為我媽說盡量不要走法律途徑,怕影響親戚之間情誼〉但如果一定要走法律途徑,是告他們侵占嗎?小弟懇請大大們指點指點,謝謝。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhgxzrodirer 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()