close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] Sony 名單點下去看 返回又重新開始
May 25th 2014, 16:14, by voll1

作者voll1 (   忽   )

看板MobileComm

標題[問題] 名單點下去看 返回又重新開始

時間Sun May 25 16:14:23 2014

標題有點難表達我要問的問題 我要問的就是 a. 像line 好友列表 我點了其中一個好友 再返回去看的時候 他會返回到好友最上方 (以前不會這樣 會在我滑到的地方) b. line的 貼圖商店 我點了一個進去瀏覽 按返回 也會跑到最上方 如果是在看原創貼圖有400多個的時候就會很煩 要一直往下滑 c. 交友軟體也是這樣 往下滑了一陣子點了一個人來看 按返回又跑到最上端了.... 我是用SONY z1c 到這幾天才發現這個情況 之前都不會這樣 請問是不是哪邊設定出了問題呢?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.170.136.25 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1401005666.A.A9C.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhgxzrodirer 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()